CATATAN TERBARU

Thursday 22 March 2012

kejayaan SPM

Assalamualaikum..Alhamdulillah..hasil titik peluh saya semua sudah terjawab semalam..kejayaan telah mengiringi saya semalam..syukran to Allah..tidak dinafikan lagi ada hikmah rupanya yang terjadi pada saya sebelum ini..betul bak kata falsafah anak yang baik mendengar kata..

Terima kasih mak,terima kasih mak,terima kasih mak,terima kasih abah..tidak pernah saya lupa sujud syukur padaMu ya Allah..

Pada teman-teman yang kurang berjaya jangan cepat putus asa..jangan jadikan semua kekalahan sebagai penghalang untuk berjaya...

Memandangkan buat sementara waktu ni saya sudah kerja kilang..ikut kakak ipar..alhamdulillah..semua berjalan dengan baik..tapi kadang-kadang tu penat jgak lah..

Tentang sambung belajar..saya masih mahu sambung belajar..tunggu tawaran yang datang..tapi kakak saya nak mohonkan borang SPA..minta-minta menjadilah..sebab tu semua pilihan mak..apa-apa pun saya terima..demi ibu tercinta..sayang mak!!!

Terima kasih mak belanja makan besar malam tadi..satu kenangan yang indah..present yang besar!!!


Kejayaan SPM membawa aku sedar erti kehidupan sebenar..hati mampu tersenyum melihat ibu ketawa keriangan..



No comments:

Post a Comment