CATATAN TERBARU

Tuesday, 20 December 2011

ada hikmah sebalik itu semua .

As salam bloggers , hari ni malang sungguh nasib aku sebab tadi masa nak mandi . aku terjatuh terduduk . KEDEBUSHH munyinye . PERH sakitnya jangan cakap lah . alahai ! taknangis pon . cuma tahan sakitnya je . nak kata bilik air licin takpon maybe careless je . HIHI .


*lebih kurang macam ni lah aku jatuh . SOBSOB .

tapi nasib masih menyebelahi aku , HAHA . masa aku datang kedai mak aku bagi duit atas bantuan aku menolong dia buat kuih sebelum ni . WAH banyak duit masyuk nih . HAHA hati senang dapat duit . cuti-cuti cam ni ingatkan susah nak dapat duit lagi . yelah , orang dah taksekolah dah kan .

*sampel je . tapi duit macam nilah aku dapat . (^_^)

  • at-10-tion : begitulah orang cakapkan `ada hikmah disebalik kejadian` ! (peace)



No comments:

Post a Comment