CATATAN TERBARU

Tuesday 20 December 2011

mainan tidur ?

As salam blogger . nak share serba sedikit pasal mimpi aku pagi tadi . walaupun mimpi semata tapi mimpi tuh BEST sangat . HIHI . tapi aku takmengharapkan pape pon dari mimpi tuh . aku mimpi ade SOMEONE datang dalam mimpi aku . time tuh ada kenduri kat rumah aku . n sidia datang . aku taktahu apa motif dia datang rumah aku . time tuh dia dengan 2member dia lagi . aku mula-mula takkenal pon dia . maybe dia cousin aku takpon duapupu aku . dalam mimpi je kot . time aku lalu depan dia , dia mengukirkan senyuman dia . SO SWEET . tapi aku pelik . sejenak aku terdiam . SENYUMAN dia tuh aku merasakan something . aku kenal senyuman tuh . dan aku mula terpikir senyuman sebegini mampu membawa kepada KEBAHAGIAAN aku suatu hari nanti sampai bila-bila . aku tergamam . aku dah tergoda pada senyuman sidia . walaupun muka dia aku tak amati , senyuman dia . YES memang dia seorang yang ikhlas . aku dah dapat . ARGHH tidak aku sudah didalam dilema dengan senyuman dia . sampai sekarang aku masih teringat akan senyuman nakal sidia . tapi sayang aku taksempat mengenali dia . belum sempat aku menegur dia . akak aku dah terpekik mendahului dia memanggil aku supaya bangun tidur . GERAM !


*nakal kan senyuman sidia ? ? ?

tapi itu semua hanya mainan tidur je . walaupun permainan aku belum cukup puas dengan mimpi ini . HUH tidak . aku kene berhentikan . okeh , aku mengalah . aku tahu aku takboleh nak mengharapkan sangat mimpi nih jadi kenyataan apa-apa lagi realiti . rojer !


  • at-10-tion : even mainan tidur , but dalam mimpi nih mampu membuatkan aku tersenyum sendiri semasa bangun tidur . GILER !
  • ONE MORE : aku harap malam nih sidia datang lagi dalam mimpi aku membawa senyuman nakal dia tuh ! okeh . 


No comments:

Post a Comment