CATATAN TERBARU

Saturday 17 December 2011

introduction 1st !

memandangkan saya baru lagi dalam blogger nih . minta tunjuk ajar dari anda semua okeh . 1st , orang c akap blog nih memang digalakkan untuk business jek , tapi takpelah sekalisekala nak gak kan buat blog untuk masukkan entry tersendiri . HAHA . sebenarnye tak ade idea nak tulis ape nih . tapi tak pe memandang orang baru saya ceritakan tentang diri saya jerk dulu k .
nama full saya sebenar NOR HAZMIRA AMIR . tapi kengkawan panggil MIMIE . HIHI . nice name . HOHO . takkisah la tuh dah biase dah pon . umur dah genap 17tahun . dilahirkan  pada 14hb 12 tahun 1994 . kat mane takpenting asalkan dah selamatkan . taksangke dah habis sekolah dah . dah masuk alam pekerjaan dah . kalau ade rezeki nak sambung study dulu baru pikir kahwin okes ! huh menggatal jerk . cita-cita nak jadi peguam & medical assistant . huh insyaallah . hobi pulak wat mase sekarang tolong my mum kat kedai & ngadap lappy nih . bushan ! adikberadik ade 4orang . saya anak bongsu (takmanjepon) . urm saya sayang keluarga saya . favourite drink saya cappucino & carrot juice . favourite food lak sambal mak masak & mee teaw (tomyam) . bitter memory saya apabila kehilangan ibu angkat tersayang & jari terkena pisau . whoaa berlinang air mata . kenangan manis pulak saat-saat manis bersama tersayang . taknak cakap banyak walaupun SIDIA dah pergi jauh , memories tuh takkan pernah luput . HEHE . urm ape lagi erk ?  wat mase sekarang nih bab-bab teman hidup , banyak persoalannye ? ? ? ooppss lupekan jerk . impian saya untuk tahun nih dah tercapai iaitu buat yang terbaik dalam SPM . insyaallah bakal menerima keputusan yang GEMPAK !  urm okelah rasenye nih je kot nak update tok malam nih . BHAI U ALL !!! nytess ;D




  • at-10-tion : gambar-gambar yang DISYARAKKAN  ;D 

No comments:

Post a Comment