CATATAN TERBARU

Friday 23 December 2011

KURSUS FELDA ?

ASSALAM blogger ! hari nih mood unwell la . penyakit PERUT datang lagi . okayy malam nih terpaksa bermanja-manja dengan perut kesayangan nampaknya . memandangkan kaka punya laki dah balik so aku tak dapat teman tidur malam nih dan malam seterusnya . aku akan bertarung habis-habisan malam nih dengan perut aku . sakit perut again ? WHOAA perkataan yang paling lantang untuk aku dengar lagi sekali . klinik lah tempat untuk menghapuskan semua ini . WAH banyak duit kau sayang .

walaupun seharian perut aku takelok , aku tetap aktif .HAHA cewah . nak buat cam ne kan . aku kan dah kerja . so nak taknak aku terpaksalah bergerak aktif . okayy , malam nih TANDAS adalah tempat aku bersemayam habis-habisan ! WAIT me babe .

berbalik dari story semalam aku nak study lagi . mak aku galakkan aku pergi ambil kursus BI & ambil kursus FELDA . yeah aku on je . tapi sayang dalam kursus tuh tak ada yang aku minat . ada memang ada tapi jauh nun sana . memang tak lah weh . walawei lah !

kalau dah terpaksa juga aku kene ambil kos dandanan rambut .OH MY GOD ! boleh ke aku minat nih . ARGHH taknak pikir panjang lagi . nak isi borang banyak-banyak . dah tiba masa nanti baru pilih betul-betul . tadi mak dah suruh abah pergi ambil borang Felda tuh kat pejabat . okayy wait !

hati masih taktenang . aku cuba search internet lagi . mencuba dan terus mencuba hingga lewat MAGRIB . tapi dah banyak tarikh tutupnya awal . OUH taksia-sia . aku dah jumpa . laman WEB IKBN . so taklengah aku terus daftar ONLINE . walau berserabut otak aku nak isi but dapat menenangkan hati aku sekali lagi . okayy DONE !


*muka agak KELAKAR but mood in kedai mak aku ! BORED .

  • at-10-tion : petang tadi aku dapat berita dari kawan-kawan aku . semua dah nak mula kerja . CONGRATE korang . success in your life kayy !


No comments:

Post a Comment