CATATAN TERBARU

Saturday 31 December 2011

PANTUN KESAYANGAN !

MORNING blogger ! opsh rase memang dah pagi tapi bukan bermaksud aku bangun awal . pukul 1 maa . aku tak tidur lagi . EKEKEKEH . mood nak berjaga sampai pagi . buleh ke cam tuh ? WATEVER ! 

aku tak tidur ni pon pasal nengok MAHARAJA LAWAK MEGA ! OSBON !!! why not BOBOI ? I like them la weh . It`s not fair la dear . pape pon aku lepaskan DARAH TINGGI aku (just terperanjat kot tuh darah naik) tengok video lagu-lagu ciplak (OMPUTEH) . 

okayy , memandangkan sipolan dah lena maka aku akan teruskan operasi aku menggembleng tenaga aku puas-puas untuk mengupdate blog nih . HAHA . ingatkan operasi ape tadi . 

suddenly , aku teringat peristiwa petang tadi . ACECECEH ! suprised mak aku bagi present free-free kat aku . DIA hadiahkan aku sebuah pantun . aku suka sanga-sangat ! 
bunyinya cam nih !

"buah cempedak di luar pagar ,
ambil galah tolong jolokkan ,
saya budak baru belajar ,
kalau salah tolong tunjukkan "

okayy . aku tiba-tiba tersentap bila mak bagi aku pantun nih time aku tengah kerja . oppss maybe aku baru nak belajar tentang selok-belok perniagaan mak aku kot . MAYBE la weh . walawei la . 

dalam hati aku kegirangan . aku tak tahu kenapa . aku suka sangat-sangat pantun nih . maybe dah lame tak dengar kan ? ! ;) 


*harap-harap akan ada pantun lagi besok ! JYEAH .

  • at-10-tion : perkataan "terima kasih , cik " takpernah lengkang dari mulut aku ketika bekerja . dan aku akan mengukirkan senyuman yang manis untuk PAKCIK-2 yang "KIUT" ! aku sudah matang bila berada dilautan kedai mak . bisnes perniagaan akan aku kuasai oneday !!!!!!!!!! rojer ;)


No comments:

Post a Comment