CATATAN TERBARU

Sunday 25 December 2011

DATANG KEMBALI !

ASSALAM blogger . hari nih mood aku tahap cencalok dah basi . HAHA . tak tahu tiba-tiba riang lak hati nih . riang hati mesti bersebab kan . okayy memang pons ! ops adess .

okayy 1st , hari nih aku lupa sepatutnya aku kene out pergi Tampin sebab nak shopping . memandangkan aku lupa nak ajak mak aku maka hajat membazirkan duit kat tuan kedai shopping tuh tergendala . WHOAA aku tergelak besar bahawa aku pon lupa duit aku sudah tahap nazak dah . never mind . aceceh ~~~

sepanjang hari aku spend time ngadap LAPPY .  OOPSS ! naik juling mata aku kat LAPPY takgune nih . agaknye bil api rumah nih tok bulan nih melambung-lambung katenye ! don`t blame me mom ! NGEE ;) . 

okayy dalam kol 6 sesi mengumpat berlaku didapur lalu aku turut serta . mengata benda yang betul okayy . kakak takgune . ngumpat benda yang melampau . ADUSSHHH ~~

on9 punya on9 , suddenly sipolan pon on9 . AKEKEKE ! okayy aku dah naik giler . sekarang aku dah mula melangkah membisingkan MOBILE aku . message * call . FUHH takingat dunia . HAHA . maka terubat rindu aku kat sipolan tuh . CEWAAH .

tapi sayang sipolan salah sangke dengan perangai aku . EHEHE . hati aku taktenang malam nih . YEH why ? okayy adakah ini cinta ? 


* you can blame me today * tomorrow . selama mane kamu mahu !
I believe you still love me , right ? 

  • at-10-tion : jealous menguasai dirinya . aku cuba menguji dirinya . HAHA amekaw .


No comments:

Post a Comment