CATATAN TERBARU

Thursday 29 December 2011

Dan Bila Esok !

ASSALAM blogger . hari nih cerita `TENTANG DHIA` telah tamat . mood time tonton drama tuh amat menyayat hati . SWEAR air mata aku nak jatuh tapi sempat cover  depan family . taknak feeling sangat . but cerita ni memang penuh MESEJ untuk kita semua . 

salah satu mesej aku lihat :
* tanpa restu cinta bagaikan jasad tak bernyawa !
*biarlah mati yang memisahkan kita !

ngeh-ngeh feeling lak pulak . tapi mesej tuh hanya berkaitan rapat dengan HIDUP BERPASANGAN ! 
maybe aku takperlu pikir setakat ni . sekadar peringatan !

sekarang nih aku dah lalui hidup dalam alam pekerjaan . YEAH aku dah cukup puas dengan pekerjaan . aku dah mula menguasai hidup sebagai orang dewasa . HAHA juga telah menguasai duit poket . 

`mak , Terima Kasih Untuk Semua Ini .` 

duit aku takpernah POKAI sejak dah kerja . penat memang penat tapi apakan daya . itu semua kehidupan dalam pekerjaan .

YESS !!!! puas aku menjerit didepan cermin (sampai retak) LOL :


* photo ni semasa aku tengah kerja 
okayy , memang sempat POSE ! 

  • at-10-tion : teringin nak jumpa kawan-kawan `KESAYANGAN` tapi dieorang dah busy dengan kerja . ngeh-ngek ;(


No comments:

Post a Comment