CATATAN TERBARU

Monday 19 December 2011

cekodok * maktab * kerja !

As salam you all . malam nih banyak nak story . tapi tak tahu part mana nak mulakan . okehlah . malas nak pikir lagi . mana-mana lorong jelah aku cilok . HAHA . pagi hinggalah petang bawa ke malam asyik sejuk je manjang . tapi aku bersyukurlah . sebab apa ? itu semua nikmat kan . HOHO . kalau dah sejuk , mulalah perut asyik lapar . tak tahu nak makan apa dah . semua dah makan . okeh , mula lak mengidam nak makan CEKODOK KENTANG . so aku mulakan operasi mengopek kentang dll . siap bangga lagi masakan aku ada orang nak merasa . HUH hentikan semua . bila dah siap mencekik duduk termenung je , dok pikir masalah yang tengah hari buta tadi . taknak rewind lagi apa dah jadi . 



*cekodok ni lah yang aku buat tadi ! yummy . kau ada ?


start malam , kak ipar syorkan aku masuk maktab tapi aku takminat . but kak ipar cakap minat takminat kalau dah ada rezeki kat situ kerja dah dalam tangan ! okeh , mula berpaling ke arah pendidikan . sebentar lagi nak pergi laman web dia pulak . 


*ini je yang bersesuaian . tapi bukan kat sini kot (cerewet) !


petang tadi cakap kat mak , nak cari kerja . memandangkan aku dah tak tahu nak buat apa lagi kat Jelai nih . aku ambil keputusan nak cari kerja kat luar . mak ON je . tapi tak tahu nak kerja kat mana lah . mak cakap jangan jauh-jauh . okeh , aku pon taknak jauh-jauh . HIHI . bukan apa takut penat lah . HAIYA  kerja mana yang tak penat cik adik !


*HAHA . suatu hari nanti ! mana tahukan .

  • at-10-tion : story takmenarik tapi hanya satu PENGALAMAN . (^_^)


No comments:

Post a Comment