CATATAN TERBARU

Monday 19 December 2011

Suprised !

Salam . HAHA . Seronok sangat-sangat hari nih . dapat celebrate birthday dengan beloved friend . okeh , berbalik cerita sebenar ? mula-mula tuh tak nak lah celebrate sebab dah TUA bangka , malu lorh . tapi disebabkan desakan dari member aku pertimbangkan . ofcoz lah orang baru habis SPM . mesti lah nak enjoy puas-puaskan sebelum semua bawa haluan masing-masing . taknak cerita panjang . cakap kat mak nak celebrate birthday dengan kengkawan , mak pon ON je . HEHE . suke sangat-sangat . dapat tunaikan janji dengan kengkawan nak merasa CAKE buatan sendiri oleh my sis ! wow ! so nice babe . taksangka kaka pandai buat cake special untuk aku . HIHI . kaka dengan bertungkus-lumus membuat cake comot tuh malam tadi . THANKS sis coz dah buatkan adikmu cake yang melucukan . KAHKAH . bytheway nice lah . mak pulak menyumbangkan tenaga membuat MIHUN goreng . whoaa yummy ! farah siap tambah tiga kali lah . bukan mereka cerita tetapi kenyataan lah . okeh bukan nak bangga tapi memang masakan mak aku sedap . takpercaya . sudah . bukan dapat rase pon . HUAHUA . janji dengan kawan kol 5 berkumpul . tapi nasib takmenyebelahi sebab dalam kol 4lebih hujan mula turun . aku cuma termenung menunggu ketibaan para VIP member-member ku sekalian . dalam pada bosan tuh , aku on9 . tetiba kawan lama chat , aku pon layanlah . memandangkan dah lama takberbual kan . sekejap je lah . tibe-tibe dapat call dari kengkawan nak datang sebentar lagi . hati riang takterkata . aku bersyukur sangat-sangat sebab ade insan yang bakal menghabiskan bekalan makanan yang telah aku sediakan kat atas meja . HOHO . member-member datang dalam kol 5.30 . pernantian mereka amat dinantikan oleh aku . YESS ! seorang demi seorang yang menampakkan lubang hidung mereka di hadapan teratakku . AMIN . datang jua ! apabila semua dah berkumpul , mereka terus menyanyikan lagu birthday tok aku & my niece . THANKS dear . okeh , time to potong kek lak . HIHI . after that , sesi mengambil gambar muka kami yang chantek molek ini ! bila dah kenyang mencekik . masing-masing membungkus juadah yang tersedia untuk dibawa pulang untuk memberi ahli keluarga mereka pulak mencekik . HAHA . amekaw ! walawei ! 1st , suzie nak balik awal sebab dah nak bertolak pergi ke Melaka . ina hampir-hampir menitiskan airmata atas pemergiaan suzie yang akan berangkat ke negeri MELAKA . SOBSOB . ika kenapa calit krim kat muka aku . aku mula berang . HUHU . I understand hari ni hari bersuka ria . apa lagi kami akan melakukan aksi panas membaling krim ke muka-muka yang bersesuaian . tanpa lengah , suzie kan nak balik . okeh die mangsa 1st aku . HAHA . kesian kamu suzie . HIHI . sori babe janji takbuat lagi . okeh , fair semua muka dah kene . time to balik rumah masing-masing . weh ! berminyak muka aku ni . never mindlah babe ! heh , malam ni kan NAUZUBILLAH lah sejuknye . tangan aku naik krem menaip lappy ni disebabkan nak update this blog . okelah ! ROJER .


*happy birthday to `OUR` . (^_^)


*Time for blow ! ????


*this cake special from MY SIS .


*nice dear !

  • at-10-tion :  these memories will never forget till I die ! (^_^)  


No comments:

Post a Comment