CATATAN TERBARU

Monday 19 December 2011

aku tak tahu ?

As salam . SOBSOB . okeh sebab apa sedih jap lagi aku story . pagi tadi bangun & mandi n then terus hantar kak ipar pergi klinik untuk check up . HUHU . tak lama lagi bakal dapat BABY baru ! dah balik tuh singgah kedai mak & terus mencekik . ARGHH kenyang . OOPPSS ! lupa lah aku handphone tertinggal kat dalam bilik . okeh , lepas makan terus menuju ke motor untuk balik ke rumah ambil HP . masa ambil ada satu miscall & satu mesej . not IMPORTANT ! pastuh ambil lappy & broadband sekali untuk membuka laman FB . tuptup aku bukak ade dua mesej dari 2people . mesej 1st tuh aku tak kisah lah kan . yang ini buat aku sedih bila ada someone tuduh aku tipu die . padahal sejak-sejak nih aku langsung tak bertegur mahupun berbual dengan sesiapa pun kecuali family aku lah . AKU TAK TAHU apa aku dah buat sampai SIDIA cakap aku dah tipu dia . dupdapdupdap mase bace mesej dari dia . hampir-hampir aku nak mengamuk tapi apakan daya hanya kesabaran menjadi teman tatkala ini ! FUUHHH . Okeh rojer !


*okeh . `SENYUM` takikhlas untuk kau !



*rupa macam ini sesuai bagi kau ENGKAU ! WTF (^_^)




  • at-10-tion :  tak sangke TENGAH HARI BUTA camni dapat tohmahan free-free dari kau sayang !

No comments:

Post a Comment