CATATAN TERBARU

Saturday 24 December 2011

SIPOLAN SAYANGS !

ASSALAM blogger . okayy , tired lah baru balik dari bahau . urm bahau je kot . huh mampus aku mak membebel kalau dapat tahu duit aku RM50 melayang ! ini semua disebabkan godek-godek earphone & cover bag phone . lalu aku membelinya . okayy jadi milik aku secara mutlak . HAHA . tapi takmungkin mak nak marah lagi . siyes aku kan dah melangkah alam remaja . NO WAY . mak pon dah takkisah apa aku nak buat dengan duit aku . HOHO

kalau ikutkan duit tuh semua nak aku SHOPPING beli baju & seluar sok kat TAMPIN . tapi apakan daya duit aku tinggal RM40 je . apa yang aku nak belinya kat bandar tuh kang . okaay , minta mak duit lagi . memang tak lah dapat nya !

ontheway balik pulak . time masa nak masuk simpang Jelai . tiba-tiba nampak sekelompok mamat berkonvoi . okayy aku dah cam . SIPOLAN & membernya . ARGHH nak tunjuk kat aku dia tengah mesej kat COUPLE dia la tuh . padahal dia takperasan aku pon . okayy aku kisah . lalu aku tenangkan hati aku .

`mimi kau kene terima semua nih . buka mata kau lebar-lebar . dah jelas-jelaskan dia dah BAHAGIA . memang bukan dia jodoh kau . percaya ada hikmah sebalik yang terjadi . ALLAH sayangkan kau sebab tuh dia bagi ujian macam-macam kat kau . dia taknak kau leka dengan KEDUNIAAN `

HERGH , tiba-tiba hati aku berkata macam tuh seakan-akan memujuk aku yang tengah BENGANG !
okayy . aku terima seadanya .


* SIPOLAN sesungguhnya aku amat `merindui` KENAKALAN kamu yang dulu !

  • at-10-tion : _d_a  namamu hanya tinggal perkataan sahaja , bukan dihati aku lagi . SORRY ! 
namamu mungkin sesuai dicelup ke cencalok . NGEEE !!!!


No comments:

Post a Comment