CATATAN TERBARU

Sunday 18 December 2011

Surat Dari Siapa , Mak ?

time birthday aku , ramai yang wish . takkire lah rakan-rakan terdekat mahupun rakan di FB . wish dari orang 'tersayang' , urmm sorang je kot . orang jauh nun sane tuh maybe dah lupe kot . tapi never mind janji ade orang care tentang aku lagi . petang tadi sejuk sangat , so asyik gelisah jelah keluar masuk bilik air . suddenly , mak cakap ade surat untuk aku . kepala otak aku dah blank terus buat muka blur . adess sape pulak kampung sangat nih bagi surat kat aku . dengan tak menyabarnye aku , aku terus tanye mak "surat dari siapa , mak " lalu mak menjawab "taktahu la , mak tengok kat dalam peti surat je " . aku pon terus menggaruk kepala tanpa muka bersalah . huh memang aku tak salah pape pon ! dalam surat tuh die tulis "SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN KELAHIRAN YANG KE-17" n dll . huh misteri sungguh someone nih . siapa erk ? ? ? pape pon aku malas nak amik tahu dah . lau serius sidia mesti face-to-face kan . HOHO . okeh . masuk topik lain lak , tadi mak ade tanye lepas nih nak amik kursus yang Felda tawarkan tu tak . takkan nak duduk rumah je . aku confuse tibe-tibe terdiam . lalu menjawab taknak lah . huh rase menyesal ke tak aku jawab serupa ini . abaikan . perjalanan masih jauh . tadi ade bukak laman web UPU . permohonan tok fasa kedua 9Januari 2012 ni . oke dear don`t forget . okeh la nytess . bhai . ASSALAMMUALAIKUM ? before that , aku tampilkan bawah ni pasal surat tuh !

                                                           
                                                   *huh inilah surat dari ......... ? (secret)


*perasaan gundah apabila ada SIMISTERI menyelubungi


  • at-10-tion : aku takjamin pape kalau ada yang terasa pasal surat tuh . tanggung sendiri okess .


No comments:

Post a Comment