CATATAN TERBARU

Thursday 22 December 2011

STUDY , WORK @ `LOVE` ?

ASSALAM blogger . malam nih macam-macam mood aku lah . sedih ada happy ada excited ada dll . apakan daya aku hanya manusia biasa yang takboleh lari dari masalahkan . ;(

`mak tulung adik nak keluar dari Jelai nih ! `

ooopss ! hanya itu sahaja yang melaung-laung dalam hati aku nih . why don`t aku masih kat sini lagi . coz mak masih perlukan bantuan aku lagi kat KEDAI . 

sejak dah habis exam nih aku spend time kat kedai je ;) . sebab aku dah start kerja dengan mak aku . dah banyak duit aku MASYUK . laallalalala . but even aku kerja dengan mak aku , hati aku masih taktenang kat JELAI nih . aku taktahu kenapa tiba-tiba jadi macam nih .

maybe aku terasa PERCINTAAN yang kami bina bertahun-tahun @ berbulan-bulan hancur macam itu sahaja . aku taktahu siapa harus dipersalahkan . orang ketiga , sidia atau aku sendiri . but aku percaya ini semua ketentuan TUHAN dan aku harus terima dengan redha ! :(

walaupun benda nih da dekat sebulan lebih berlaku . tapi taktahu kenapa malam nih hati aku tersentuh dengan HUBUNGAN aku yang dulu .

aku dah nekad . hanya ini kesempatan aku boleh lupakan peristiwa HITAM aku yang lepas . aku nak bawa diri . lama atau kejap itu semua bergantung pada takdir . takkiralah aku nak kerja atau study lagi . janji aku dapat bawa diri aku jauh-jauh dari semua ini lagi .



*wajah ini yang akan membawa diri ONE DAY ! & dengan senyuman ini aku mampu bangun semula . i need spirit from my family & my friend !


  • at-10-tion : maybe pengalaman study lagi best berbanding KERJA ! time study kita boleh enjoy dengan kawan . (tidak melampaui batas) 
  • nak study cost BUSINESS lah . INSYAALLAH :) .


No comments:

Post a Comment