CATATAN TERBARU

Wednesday 28 December 2011

FEELING : ANGRY

hey BLOGGER ! bersua lagi . aku bukan nak berceloteh je . tapi hanya sekadar pengalaman SUKA @ DUKA .
;)

dalam entry nih . aku cuba share story aku . makin hari aku sudah MATANG melalui alam pekerjaan . YES ! hanya itu je yang mampu aku jerit dalam BILIK AIR ! HOHO . kawan-kawan semua , kamu amacam ? kongsi la BOBOY !

tapi sayang hati aku selalu dilanda ombak yang taktahu mane sesat . AKU SELALU INGATKAN DIA . tapi how him ? NGEE . sometimes aku pikir mengapa aku selalu ingat `DIA` sedangkan dia ? penuh persoalan ! ALLAH turunkan kat aku macam-macam ujian ! aku terima sebab aku tahu ALLAH sayangkan aku . dia taknak aku LEKA dalam keduniaan .

MY FAMILY ? yes ! aku bersyukur sebab tuhan masih mengurniakan family disisi aku . `dia orang` lah tempat aku menghiburkan hati . THANKS my beloved family !

tentang `DIA` aku taknak pikir dah . aku serik ! aku terima apa seadanya jika ALLAH masih turunkan kat aku pelbagai rintangan . I`m not give up ! 
;(


* aku akan `menyorokkan` diri aku dari kau sipolan.
bukan bermaksud aku lari dari masalah !

  • at-10-tion : aku percaya one day aku akan jumpa dengan `JODOH` aku yang sebenar ! ada hikmah disebalik ini berlaku . I believe it !


No comments:

Post a Comment