CATATAN TERBARU

Friday 30 December 2011

terasa bermimpi kot .

ASSALAM blogger ! malam penuh kenangan 'HOT' . namun itu semua sejarah yang manis untuk ditelan . 

malam nih aku rasa sejuk hati sangat-sangat . tahu kenapa ? malam nih kat MASJID ade ceramah . so memandangkan rumah aku berdekatan dengan masjid tersebut maka aku akan dengar celoteh para-para ustaz berceramah . aku suka sangat-sangat bila ada ustaz mengaji n then bagi ceramah . (even aku suka telinga aku tetap aku sumbat dengan earphone ) LALALALALA . 

alangkah BEST nye bila ada ceramah hari-hari kan . lagi-lagi ustaz tuh baru balik dari MESIR . EKEKEKEH !  okaayy . minta-minta besok malam para jemaah masjid akan kumandangkan lagi lagu-lagu berunsurkan agama . even takboleh pon aku still boleh bukak YOUTUBE kan . that`s right ! OUHH aku dengar lagi . lagu SELAWAT . hati aku tenang sangat . aku bersyukur sangat-sangat !

one more ! tadi aku rasa seperti dalam mimpi . aku terasa macam dah SUBUH . maybe sebab ada orang mengaji kat masjid . FEELING nih timbul bila my family berkumpul kat dapur sebab ada kenduri SATAY , akak & husband die beli ! YUMMY ! aku kenyang buat kali kedua . tadi kol 8 pon aku dah makan CHAR KUEW TEAW akak beli tadi . okayy aku dah makin MONTEL . :(


*JYEAH ! kau ade ? so sweet !

  • at-10-tion : mood terganggu sebab someone ajak berSMS . idea hilang sebab tuh terpaksa STOP ! rojer you all !!!!!!!!!! ciss




No comments:

Post a Comment