CATATAN TERBARU

Sunday 8 January 2012

jumpa kawan sekolah

YUHUI blog ! HAHA . Dah pukul 1 dah tapi mata still taknak tidur . sebab apa ? urm no idea tak terpikir lagi . HUHU . sebab aku nak habiskan story SI BUJANG SEPAH nih .

BHAHAHA lawak siot aksi dieorang . bukan senang nak buat orang yang waras gelak dalam selimut sambil tutup hidung . pelik kan . HAHA . tapi itulah gelagat aku time scene lawak dieorang time kemuncak . aku takut kot-kot sebelah bilik cakap aku GILER gelak sorang . pada hakikatnya SEPAH THE BEST !!!!!

Petang tadi aku & kawan kesayangan berkumpul kat kedai ABC . tapi just Bella , Wani & Laila takde sebab masing-masing sibuk bekerja . rindu sangat-sangat dengan perangai dieorang . okayy dapat lepaskan RINDU sebentar dengan dieorang . sebab aku datang lambat . tu pon aku keluar time kerja . nasib baik hari nih takramai customer . JYEAH !

Sebelum berpisah & masing-masing buat hal sendiri . kiteorang ada lah sikit berPOSE jap !


*even muka Fara takde , tangan die aku kenal . HIHI


*kami group Peace Yoo (eka bagi name)


*kawan kerja rajin-rajin tau . rindu nak duduk study sebelah kau !


*Suzie jangan risau RAHSIA kau aku akan pegang okayy . percaya kat kiteorang eah !


*ina aku suka KATA-KATA kau tadi . JYEAH lelaki yang kau percayai !


*mmuahh sayang kawan-kawan sekolah . 
nice to meet you babe .
see you again , okayy !




No comments:

Post a Comment