CATATAN TERBARU

Sunday, 22 January 2012

tunang

Petang semua . minum petang sudah .

Letihlah baru balik hantar jiran kedai bertunang . ACECEH mentangII lah harini birthday awok . tunang lah yerk . lawa tunang dia . HAHA mula lak aku berangan nak pakai baju cam dia . walaupun lambat lagi . URMMM .

Masa perjalanan balik tadi terasa macam jauh jer perjalanan . sebab naik HIGHWAY kot . masa pergi lalu jalan kampung 2jam je . takletih sangat kot . kat JIMAH je pon . area PD lah .

Sepanjang highway aku dok berpikir apa maksud "KMK" ? perkataan tuh tertera kat badan bas sebelah yang laju dok memotong kereta aku . PERHH laju . tibeII die jadi slow , lalu abang ipar aku memotongnya semula . JYEAH persoalan aku sudah terjawab . "KMK " bermaksud Konsortium Melayu Klang . HAHA apa tuh ? aku pun takpaham !

Setelah turun ke jalan kampung . tibeII ???? kita kene siap sedia menerima pelbagai kemungkinan apabila berada atas jalan raya , salah satunya "ROADBLOCK" . hati aku berderau walaupun aku takbuat salah bila bertemu PAK POLISI ! HOHO . jangan mare .

Kini aku sudah pon sampai ke teratak indah ku . BHAI . ASSALAM .
nak lolap jap sebab malam kang kene pergi kenduri 40hari arwah pakcik aku .

No comments:

Post a Comment