CATATAN TERBARU

Monday 16 January 2012

mood takstabil

ASSALAM blogger ! sebenarnya takde mOOd nak update blog malam nih . nak taknak aku nak jugak share story dalam entry nih . nak gune peluang dah ade depan mata takkan nak lepaskan kot . maksud aku masa free tok blog nih !

Masalah demi masalah menimpa aku . sesungguhnya aku mengerti yang Tuhan sayangkan aku sebab tuh dia tidak henti-henti turunkan ujian kat aku . peristiwa yang berlaku petang tadi betul-betul buat aku hilang sabar . YEAH hilang sabar pada semua orang . aku pon takpaham sejak kebelakangan nih aku cepah marah-marah , SENSITIF , ego terlalu sampai satu tahap takboleh nak CONTROL . nak-nak muka aku nih asyik berkerut je sebab tuh muka nampak TUA dah .

Walaupun darah daging aku sendiri buat hal tolong pikir sikit hati "KAMI" . dah elok-elok aku hormat kau jangan sampai satu tahap aku anggap kau *&%$#@ ! malas nak mencarut . & aku pikir jugak dosa bila kurang ajar dengan insan seperti ENGKAU . dalam entry nih aku takbermaksud nak mengAIBkan nama keluarga aku sendiri lagi-lagi nak memBURUKkan nama kau . tapi tolong sedar . tolong insaf jalan yang BENAR .

Seandainya kau tahu betapa sakitnya hati aku dengan sikap kau depan orang ramai . depan rezeki . sakit lagi hati mak aku . kau nak lepaskan tanggungjawab kau . OKAYY go to hell . tapi jangan sesekali nak sekat rezeki mak aku . memang patut kami taklayan perangai NYANYUK kau tuh .

Rasa sampai disini je . malas nak tulis panjang-panjang lagi . takut bertambah DOSA aku karang . motif aku nak share kat blog ni sekadar PERINGATAN untuk kawan-kawan disini .


*hari yang sangat aku PANTANG nak ingat semula . 

No comments:

Post a Comment