CATATAN TERBARU

Sunday 1 January 2012

Selamat Tahun Baru Malaysia

"ASSALAM " blogger . wahh sebagai rakyat Malaysia aku bangga memandangkan hari nih TAHUN baru . HIHI .

Tak buat pape pon but aku spend time dengan family . hang out kat Tampin . ARGHH . penat but menguntungkan . aku dapat memiliki sepasang baju & seluar . HERR melayang duit aku buat kali kedua . never mind . ACECEH .

Lepas penat teman akak beli kasut . bapak aku ajak pergi minum kat kedai MAMAK . PERHH penuh dengan bangla je kat kedai tuh . aku naik juling tengok mamat BANGLA tuh ! okayy dapat basahkan tekak aku dengan SIRAP ais limau . lantas hati aku hanya jeling je KFC bersebelahan .

Tapi sedih kereta KEBANGGAAN bapak aku buat hal tadi . ARGHH gas air-con merajuk . terpaksa makan angin luar yang hampeh . HEHE . mak cakap berserah saje ! AKEKEH .

Masih belum terlambat lagi untuk aku wish kat Rakyat Malaysia @ warga blog :

SELAMAT TAHUN BARU
SEMOGA TAHUN INI MEMBAWA SERIBU TUAH DALAM HIDUP KITA 
AMIN . ;)


*pose sebentar semasa OTW pergi Tampin .


*we are the ROCK !
big show vs big evil
HUAHUA


No comments:

Post a Comment