CATATAN TERBARU

Wednesday 4 January 2012

memory is blank

ASSALAM blogger ! nice to meet you all again .

Malam nih nak story pasal kredit aku yang kene ciplak tuh . HAHA . mak bagi cadangan cer TOP UP dulu . RM 3 je okayy . takut kalau RM 5 semua dia nak cibai . abg aku salahkan aku katanya aku suka balas-balas mesej yang OFFER-OFFER tuh . padahal aku sikit pon takbace mesej nye tuh . bawak motor dengan muka tak mandi menuju ke D`MART . dengan muka anak buah aku yang comot aku bawa dia ke persinggahan kedai RUNCIT favourite dia .

Hati banyak senang malam nih . kredit aku takkene tolak pon . harap-harap tak lah kan . okayy memandangkan dah topup , kredit nih aku buat PERHIASAN semata . yang luak 5sen je . tuh pon takde mood nak mesej dengan "sipolan " kesayangan . OPPSS !

Aku dah kalah . aku tewas dengan pujuk rayu die . maksud aku bukan aku bersama dia semula okayy . maksud aku , aku dah terlayan mesej & call dia .

Aku taktahu ape aku buat nih betul atau sebaliknya . hari Sabtu nih die ajak jalan-jalan kat Bahau . okayy aku takut nak tanya mak . tak confirm lagilah sayang !


*mood malam nih MISS giler kat akak I & akak II

  • walaupun dia bukan cinta pertama aku . aku harap dia lah cinta terakhir aku . (idea yang keluar semata)



No comments:

Post a Comment