CATATAN TERBARU

Tuesday 3 January 2012

kedai keramat family

ASSALAM kengkawan blogger . takjawab dose okeh ! buat nak cari pasal tapi hanya satu peringatan . HAHA .

Experience aku kat kedai tadi sangat indah . CEWAH . perkataan "terima kasih , cik" takpernah lengkang dari mulut aku . ofcoz lah aku sekarang sudah menjalankan tanggungjawab aku kat kedai KERAMAT family aku sejak 21 tahun yang lalu . lame ngek !

Sometimes aku menjadi CASHIER @ menghantar makanan & minuman kepada pelanggan tetap mak aku . walaupun mereka semua dah tua tapi perangai dieorang tak lah yang aku sangke kan . APA ? miang ! HOHO .
dieorang baik tau . tapi perangai orang tua kan mestilah CEREWET . HAHA . tapi aku sabar layan KARENAH dieorang tuh .

Panggilan "adik" @ "kakak" sudah sebati dalam diri aku ketika mereka memerlukan bantuan & khidmat aku . ECECECEH . salah satunya "dik tolong potong cucur udang dua ?" "kak , nah duit ." .

Tapi tadi kan . WOW ade mamat PAKISTAN kunjung kedai aku . HAHA handsome babe ! putih melepak . HAMPEH . makan kuat siot . 4keping kueh licin . never mind . FORGET IT !

Part sedih malam nih . sebab besok kakak aku dah nak pergi daftar diri kat JB . pasni dah jarang jumpe die . susah nak balik sebab die practical nursing . besok bertolak kol 4 . dah tentu-tentu aku takbangun . HOHO . tapi takpe FB kan ade .

Mesej dengan Si Mamat Jiwang tadi . shot-shot die tak reply . part aku bosan . ngadap FB lah . okayy aku terkejut SMJ chat aku . die bagitahu kredit die tak ade . takpe . sampai sekarang kiteorang chat . die takleh tidur so die minta aku temankan . oke no hal ! selagi aku takngantuk la kan . HIHI .

 *besok aku & my niece duduk berdua dirumah memandangkan mereka akan bertolak sok . tunggu akak & husband die balik la nampaknye .



*kesempatan itu aku mendoakan agar abah , mak & kakak selamat ketempat destinasi yang dituju . selamat pergi & balik yeah . gud luck 4 my sis !

No comments:

Post a Comment