CATATAN TERBARU

Monday 23 January 2012

spend time dengan bff

ASSALAM blogger ! HAHA . nak tahu tak hari nih hari yang paling "MENGGILAKAN" . even takdapat spend time dengan family . patutnye hari nih nak pergi mandi kat Pedas . but ditangguhkan . never mind . aku ingatkan hari nih aku akan keseorangan menghabiskan masa yang terluang kat depan LAPPY nih . memandangkan anak buah pergi bercuti so rumah ini akan KESUNYIAN untuk seketika .

Tapi sangkaan aku salah ! HOHO . nampaknya aku akan spend time dengan BFF aku . JYEAH . die cuti sempena raya cine nih . memandangkan die cuti PLKN die nak lepak dengan aku . dah lame tak jumpe . bagai nak GILERR lepak dengan die . dengan cerita die nak gempak je . naik pecah perut aku tergelak . lawak sana sini takkering gusi aku haa . HIHI . die story moly la exprience die mase kat sane . untung die dapat kawan baru . die cakap die belum rasa nikmat kat sane and then aku suruh die relax and tengok mase lastII nanti . sodih ko duko ! HAA time tuh jangan cakap taknak pisah . muleII memanglah macam tuh kan . lepas tuh die cerita pasal ade orang india jumpe &*%$# . ARGG seram lah , tak mau cakap . macamII lagi die cerita . kalau nak share dalam entry nih memang takmuat lah nak update haa . memang time tuh suare kiteorang jelah yang MEMEKAK . sampai cousin aku sampai pon aku taklayan . HUHU . sampai kan aku lupo nak buatkan die AIR ! dekat 4jam die lepak rumah aku . takpe , lagipun family aku sporting dengan die . tibeII time balik BF die sampai . HAHA . tergelak aku time KANTOI dengan bapak aku . sonyum lebar orang tua tuh . BHAI friend . take care babe . love you forever .

Malam menjelma sudah . kakak aku dengan muka yang kusut masai yang dari pagi berDATE dengan balak eh baru nih haa balik . dah macam anak KOLING dah aku tengok muko dio . CANNOT GO lah babe tengok scandal dio nih . muka macam takcukup umur je . lagi molek pakwe botul die kat kelantan tuh . AISHH dasar play girl akak aku nih . bak kata mak aku "MATA BELALANG " . aku pun takpaham maksud eh . and then die ajak teman die hantar scandal die sampai simpang luar . muleII nye aku taknak . atas desakan yang mencairkan aku bersetuju . YOKSS .

Memulakan operasi . kami MEREMPIT menggunakan motor kepunyaan abang ipar . memang time tuh macam ulat masingII naik motor . apo yang lawok tah . gelak kami memang dunia nih aku yang punye lah . Okayy BHAI scandal . die berlalu sebaik sahaja destinasi yang dituju sudah sampai . kami memecut pulang dengan muka yang BANGGA . HIHI . ;)

*kenangan terakhir pada Majlis Ilmu SPM 2011 .


*my besties forever . 

No comments:

Post a Comment