CATATAN TERBARU

Sunday, 8 January 2012

ahad membosankan

HYEP blogger ! perh hari nih aku pecah rekod siot . nak cakap bangun awal tu taklah kan tapi aku taktahu angin kus-kus mana tah meresap kat mata aku lalu aku membuta sepanjang hari . dari kol 1 sampai kol 4lbih . bermakna aku akan jadi MUSANG malam nih .

Takpe lagi pun aku nak habiskan story SIBUJANG SEPAH nih . HAHA . favourite weh . maybe lewat pagi baru aku akan ngantuk .

Lepas bangun tidur . mak pulak perli aku . yelah takpernah-pernah aku tidur petang . biasanya aku akan ngadap LAPPY nih . tapi malam nih baru ON . takkisah lah tuh .

Dalm kol bape tah , bapak aku bermimpi . HAHA. katanya nak pergi main bola kat padang . yang malunya dia pakai kasut sekolah aku . takkisahlah aku takpakai pon . yang peliknya muat pulak tuh . HEHE . lepas siap buat kuih & pergi ke pasar malam . melayang duit aku sekali lagi .

Masa OTW pergi pasar . kakak aku nampak bapak aku telah memasukkan bola kedalam gol . JYEAH . aku bangga . ECECEH bapak aku sungguh berbakat . HAHA . yang lawaknya siap terkangkang bapak aku nak masukkan bola . TAKPE janji FELDA bulehhh !


No comments:

Post a Comment