CATATAN TERBARU

Tuesday 3 January 2012

tahap nak makan orang

HYEP blogger !

Mood geram betul la hari nih . lepas satu satu yang jadi . JYEAH aku tahu ada hikmah sebalik nih . 1st  , kredit kene cibai . dah nih ada no sesat bagi mesej "dah o.k dah. tadi dio dah g jamban srg2" amik kau aku hebohkan . pikir aku nih apeh ! pegawai kebajikan ke pe . berani CALL  la weh .

Aku terpaksa story gak . pagi tadi SIPOLAN aku yang dulu call . banyak kali tapi hati aku nekad yang aku takkan layan die lagi . MAAF sayang . meme sekarang bukan meme yang dulu . you can go to HELL .

Naluri aku kuat menyatakan bahawa ade udang disebalik mesej yang aku terime tuh . takterpikir ke macam tuh . HAHA !


*ngeh-ngeh rindu kat My Niece . jap g balik la kot .
still duduk sorang-sorang menunggu kepulangan parent .

No comments:

Post a Comment