CATATAN TERBARU

Sunday 1 January 2012

Happy New Year Dear

Happy New Year Blogger . Selamat Tahun Baru Warga Blog sekalian . semoga tahun-tahun yang lepas telah pon tercapai apa yang kita impikan & semoga tahun yang mendatang ini akan membawa penuh tuah dan kesempurnaan kita kelak .

Memandangkan tahun baru pon sudah tiba . so WAJAH blog pon kena baru . EKEKEH

Aku harap-harapkan tahun nih akan membawa sejuta makna dalam hidup aku . peristiwa hitam yang telah berlaku aku anggap cuma sejarah hitam & aku akan terus bangun dan tak akan mengulangi lagi . INSYAALLAH . amin !

Tetapi time camni aku dalam kesedihan . okayy aku mengaku aku baru lepas NANGIS . patutlah naluri aku kuat pertahankan jangan bukak FB . okayy tangan gatal sangat nak bukak tiba-tiba aku tergamam baca status dia . SIPOLAN aku dulu . apa yang dia tulis tuh aku SECRET kan . yang penting aku sedih lalu aku menitiskan air mata aku yang selama ini EGO bila dia cuba memujuk aku semula  !

Tapi kali nih aku tewas . aku sudah kalah . YESS kau dah menang . syabas . dia kelihatan BAHAGIA sekali . aku tak akan halang walaupun hati aku pedih untuk ini semua . mood terganggu sebentar !

Apakan daya dia pon dah takkisahkan aku kan . aku tekpernah halang dia untuk cari cinta SEJATI dia bukan cinta SIMPATI . 

JYEAH . sempena tahun baru nih aku cuba berazam untuk melupakan ENGKAU dalam hidup aku . kau bukan untuk aku dan aku bukan untuk kau sayang ! 

YEER maybe salah satu azam aku untuk tahun ini . success for me ! ;)

Aku cuba untuk tidak melayan kau lagi . aku tak akan angkat call atau mesej kau lagi . aku cuba sipolan . aku pon berharap kau tak akn ganggu hidup aku dengan permainan kau yang LICIK tuh . jangan sampai ayat POWER aku keluar free untuk kau okayy !

Selamat berbahagia bersama insan yang kau pilih . ;`)


* semoga hari-hari yang mendatang akan membawa aku sinar yang baru bersama FAMILY tersayang !
(^_*)
peace yOOOO . 



No comments:

Post a Comment