CATATAN TERBARU

Tuesday 3 January 2012

masa parent hantar kakak ke JB

Selamat petang semua . dah petang dah pon . selalunya time-time cam ni orang tengah minum petang kan . tapi aku sebaliknya . aku baru LUNCH TIME . HOHO .

Memang cam ni lah rutin harian aku . aku suka makan lambat . breakfast sometimes je aku ambil . tak selera pagi . lagi satu kalau makan pedas-pedas pagi mesti sakit perut !

Memandangkan mak & abah pergi hantar kakak ke Kolej . aku duduk sendirian dirumah . my niece ? dimane die ? HAHA . ouh die follow akak aku balik rumah husband die . terpaksa bertapa sorang-sorang depan benda hidup tak bernyawa nih . (LAPPY) .

Call mak tadi . mak cakap mereka masih bertapa kat Kolej tuh . mesti malam kang mak baru sampai . OKAYY terpaksa melalak sorang-sorang kat rumah . PERH nasib aku hari nih tak menyebelahi aku langsung . masuk hari nih dah 3kali kredit aku kene CIBAI . RM3 sekaligus . bayangkan . kalau dah 3kali 3ringgit tak ke dah 9ringgit . PUIH la maxis . dah pikir masak-masak nak tukar no @ takpon tukar CELCOM . HWAAA .

Takde siape nak borak . abang baru balik kerja & terus tidur . HUH perut berbunyi . lantas aku akan teruskan usaha aku memandangkan takde siape dirumah . nanti takde lah orang marah aku buat sepah kat DAPUR . ALAH kalau sepah pon aku yang kemas memandangkan aku seorang je anak dara kat rumah ni . kakak aku lagi sorang tuh dah duduk JB . So aku terpaksa pikul tanggungjawab nih .

Dah tersebut pasal masak kan . ada ayam & sambal kat peti ais . ape lagi aku cuba untuk menjahanamkan MEE mak aku . MEE GORENG ! yess aku berjaya menghasilkannya . sedap tak sedap belakang cerita lah . ambil masa 45minit aku masak . yola nak tunggu ayam eah betul-betul masak .


*serius okayy aku buat sendiri .


*nampak macam sedap tapi TRY lah dulu . HUHU

No comments:

Post a Comment