CATATAN TERBARU

Sunday 15 January 2012

kenangan pahit manis kami

HYEP blogger ! lama tak coret entry nih . busy je kot . maybe tak ade idea nak share .

Sememangnya tidak dapat aku nafikan yang aku betul-betul rindukan dia . aku rindu dengan perangai dia . aku teringin nak rasa marah-marah dia lagi . nak ceramah dia panjang-panjang . tulis mesej bunga-bunga . aku nak lemparkan ego aku puas-puas dengan dia . nak tengok keras kepala dia lagi . nak buat SOS top up sebab kredit dah habis nak call dia . tunggu dia call cakap pukul 12 dia nak buat SUPER SAVER . nak dengar dia marah sebab aku taknak call dia . pastu dia suruh buat sos top up . nak dia ajak jumpa tapi aku tetap egois taknak DATE !

Urm tapi sayang . itu semua sudah menjadi kenangan pahit manis kami . sudah terlambat untuk aku menyesal sebab aku takpernah berusaha rebut cinta dia . dua hari lepas aku dah buat keputusan yang cinta kami tak akan bersatu kembali . malah dia cuma cakap "owk" . aku tibe-tibe tergamam . lalu airmata menjadi TEMAN tatkala tuh .

Mungkin terjadi ada baik buruknya . aku anggap Tuhan dah tunjukkan kat aku yang DIA bukan jodoh aku .
aku bukan untuk dia .

Saban hari aku membawa hati yang luka . aku cuma menyendiri merawat PEDIH . tiada tempat untuk aku mengadu lagi . hati aku benar-benar sudah tertutup . ;)

Aku percaya ada HIKMAH sebalik ini semua . Tuhan akan tunjukkan suatu hari nanti .



*SINAR kebahagian bakal muncul bila tiba waktunya



*kebosanan melanda apabila anak buah takde malam ni . kalau tidak dia akan teman aku tulis entry atas katil nih .


No comments:

Post a Comment