CATATAN TERBARU

Tuesday 31 January 2012

sweet memory

OLLAAW semue . semoga dalam keadaan yang cool hendaknye . sebenarnya tengah dalam keadaan terdesak nak update blog nih . tapi memandangkan ade STORY gempak . tuh yang usaha curiII time kotII line moodnya okayy . tahu tak sekarang nih susah dah nak online FB , layari YOUTUBE and update entry nih . malamII ade je yang buat hal . line tak ade lah , line merajuklah , line menggediklah , macamII lah . dah tak tahu nak buat ape lagi dah .

Tak leh lama nih . dah nak Maghrib dah . nak share story pasal semalam pergi Bahau dengan parents . experience yang mencabar apabila membayar duit kereta melalui MACHINE ATM , dua kali kene reject . pembetulan semata sebab ade duit yang kelepet . HUH cerewet sungguh .

Selepas keluar dari Bank , tibaII ternampak sebuah kedai yang aku cariII selama ini . JYEAH itulah die kedai "HANDPHONE" . AHAHA . tak special pon . padahal nak beli no baru sebab no lame nih buat hal . setiap kali top Up mesti RM3 kene tolak . BUDUSHH ! tak hairan lah tuh . aku pergi dengan mak dahulu . abah follow dari belakang .

Semasa sibuk memilih no yang mengikut citarasa , KEDEBOOOOOM memecah kesunyian ketika itu . aku terus memilih no , langsung tak melihat apa yang berlaku . mak menjerit . TIBAII aku melihat abah aku berada disebalik cermin yang jernih . HAHA . terhantuk rupenye . bunyi macam orang ACCIDENT . HAIYAA ! Aku syak bapak aku takperasan cermin tuh , nampak macam kosong itu yang pakai main redah yerk . bila balik aku citer dengan abang & k.ipar . gilerr gempak time tuh . bedekahII kiteorang gelak . URMMM .

Hati banyak senang sekarang sebab dah pakai no baru . 012 lagi . my favourite number . tapi sayang no 012 aku yang dulu dah tak ade . dah kene patahkan dengan SIPOLAN . EEEE awok jaaTTT . rindu dengan no tuh . banyak kenangan . tapi memandangkan aku nak mulakan kehidupan yang baru biarlah kenangan tuh sume hilang . Okayy lah dah senja nih . BHAI . ASSALAM ???


*raut wajah terkini . HEHE . makin CHUMELL an an an ?

No comments:

Post a Comment